Organizační informace online - 6.A

Informace třídního učitele

Program třídní schůzky - 28. 04. 2022

Program třídní schůzky

28. 4. 2022

 

  1. Prospěch a chování třídy
  2. Důležité dokumenty školy: ŠVP – podle něj se učí, uložen v ředitelně školy a na chodbě před ředitelnou, je přístupný, rodiče si ho mohou přečíst; další důležitý dokument – Školní řád – jeho součástí jsou i pravidla pro hodnocení žáků 
  3. příloha ŽK - nutná kontrola z vaší strany – platby, informace, výchovná opatření
  4. Bezhotovostní platby – upřednostňujeme platby na účet, ale pokud nelze jinak, můžete platit v hotovosti
  5. Absence – omlouvání – systém 3 pracovních dnů, rodiče mají povinnost omlouvat své dítě, nenechávat zbytečně doma; rehabilitace apod. možno plánovat odpoledne, absence se zvyšuje – pro žáky je stále těžší doplnit si/doučit se učivo
  6. Darovací příspěvky škole – děkujeme všem, kdo přispívají – platíme z těchto darů hygienické potřeby, které máme na toaletách (tam chodí všichni žáci); platíme z toho papír do kopírky – kopie pro žáky, toner do kopírky; věcné dary pro žáky
  7. Prosíme rodiče, aby NEVSTUPOVALI do budovy -  ČEKAT NA DĚTI VENKU 
  8. Sběr papíru – 28 6. 2022
  9. Současné 4. ročníky – 8. ročníky – 100,- Kč – výtvarné potřeby do 31. 5. 2022; možno i přes účet (napište do poznámky jméno dítěte, třídu a na co platba je)
  10. FOTO – 17. 5. 2022 – 5. – 9. ročníky
  11. Info škola v přírodě – 4. 6. 2022 -10. 6. 2022; přesné pokyny přinesou žáci ze školy koncem května; odjezd bude upřesněn, domluva mobilní telefony – stanovisko rodičů (zprávy budou pravidelně podávány přes web školy, fotografie také)
    • Bezpečnostní důvody – neručíme za cenné věci – ztráta, poškození, odcizení
    • Žádáme rodiče o jakékoli předměty pro děti do tradiční tomboly na škole v přírodě – plyšáky, reklamní předměty…apod
    • Ještě speciální prosba – budeme potřebovat velké množství knoflíků na jednu herní disciplínu. Pokud máte doma přebytečné, prosím, pošlete nám je.  

12.  Konec školního roku –30.6.,  pouze 1 VH


Mgr. Michaela Kopečková / 4. května 2022

NÁHRADNÍ TERMÍN TŘÍDNICKÉ HODINY

Náhradní termín dubnové třídnické hodiny proběhne 17. 05. 2022  ve 13:30 hod.

Děkuji za pochopení.


Mgr. Michaela Kopečková / 4. května 2022

!!! ODPADÁ TŘÍDNICKÁ HODINA A DOUČOVÁNÍ Z ČESKÉHO JAZYKA 27. 04.

Z důvodu nemoci odpadá ve středu 27. 04. 2022 třídnická hodina a doučování z českého jazyka. 
Děkuji za pochopení.


Mgr. Michaela Kopečková / 26. dubna 2022

!!! ODPADÁ DOUČOVÁNÍ Z ČESKÉHO JAZYKA 30. 03.

Z důvodu nemoci odpadá dne 30.03. doučování z českého jazyka.


Mgr. Michaela Kopečková / 29. března 2022

Program třídní schůzky - 25. 11. 2021

Program třídní schůzky

25. 11. 2021 – čtvrtek

1. Prospěch a chování třídy, výchovná opatření 

třídních schůzek se neúčastní paní učitelka Marie Protivová, je možné ji kontaktovat přes aplikaci TEAMS a domluvit si s ní konzultaci

Hygienická opatření – ROUŠKY, ať je děti nosí, náhradní roušky.

2. Důležité dokumenty školy: ŠVP – podle něj se učí; uložen v ředitelně školy a na chodbě před kanceláří K. Jakubcové – je přístupný

3. Další důležitý dokument – Školní řád – pro nás závazný; součástí jsou pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků – přístupné na stránkách školy – viz. schůzka v září

4. Elektronická žákovská knížka - příloha slouží pro finance a sdělení informací ze školy

5. Doučování – na český jazyk, matematiku a anglický jazyk, probíhá od října

6. Možnosti omluvy – jak přes přílohu, tak i přes online školu

7. Absence – připomenout omlouvání – systém 3 pracovních dnů – Magistrát města Kladna sleduje zameškanou – neomluvenou absenci

8. Nechat děti doma při zdravotních potížích, kašel, rýma atd.

Úrazy, které se stanou, je nutné hlásit ihned danému vyučujícímu nebo dozoru a ne až další dny

9. Testování antigen – každé pondělí do odvolání, škola otevřena od 6.30 (především pro testování I. stupně - dětí z družiny); čím dříve žák přijde, tím lépe, abychom stihli začátek výuky, přijde-li žák následující den do školy – buď se prokáže dokumentem o absolvování testování s negativním výsledkem, nebo bude otestován ve škole

10. Darovací příspěvky škole – DĚKUJEME - financujeme z toho hygienické potřeby,  dezinfekce, roušky, odměny pro žáky, odměny pro vystupující žáky

11. Darovací smlouva - platná legislativa po nás chce, abychom měli s každým rodičem podepsanou darovací smlouvu na kalendářní rok – jeden výtisk připraven pro školu – podpis zákonného zástupce, druhý obdrží zákonný zástupce. Daný dokument možno přiložit k daňovému přiznání – nebo odevzdat zaměstnavateli – sleva na dani

V tomto dokumentu součet všech položek za kalendářní rok 2021

ještě jednou za něj DĚKUJEME

12. Mikuláš – 3. 12. 2021 – mikulášská nadílka 1. a 2. vyučovací hodinu (VH)

13. Výuka 17. 12. 2021 – 2. stupeň do 12.25 hodin,

výuka 1. až 3. VH

během 4. a 5. VH proběhnou třídní vánoční besídky

14. Ředitelské volno – 20. 12. 2021 – 22. 12. 2021,

nástup do školy 3. 1. 2022

15. LVK – 1. a 2. stupeň – 7. 1. 2021 až 14. 1. 2021; Velká Úpa,

vedoucí LVK je paní učitelka Niedermaierová

souhlas s nočním lyžováním nutno podepsat u ředitelky školy po třídní schůzce,

informační lísteček žáci dostanou prostřednictvím TU;

při odjezdu bude vyžadován PCR test – domluva u ŘŠ;

nutno zaplatit celou částku do 5. 1. 2022

v případě neuspokojivé pandemické situace bude akce zrušena a peníze vráceny

16. Zápis do 1. tříd ZŠ – 22. 4. 2020 – 14.00 – 18.00;

   23. 4. 2020 – 9.00 – 12.00;

zatím prezenční formou

17. ŠVP – přihlášky do 15. 12. 2021 – záloha 500,- Kč;

termín – 4. 6. 2022 – 10. 6. 2022

18. Ztráty a nálezy jsou u hospodářky školy

19. Nošení roušek ve společných prostorách

20. Zdražování obědů od 1. 1. 2022 – 3,- Kč / oběd


Mgr. Michaela Kopečková / 26. listopadu 2021

Program třídní schůzky - 16. 9. 2021

 

Program třídní schůzky – 16.9. 2021

             

  1. Hygienická opatření školy – dezinfekce, povinnost nosit roušky ve společných prostorách, minimalizovat pohyb cizích osob po škole, nákup ozonovačů – čištění vzduchu, zatím žádné akce v  1. pololetí;
  2. Do školy přichází pouze zdravé dítě, i obyčejná rýma může být projevem infekční nemoci – je lepší nechat dítě doma, aby se 1 nebo 2 dny vyleželo. U chronicky nemocných je zapotřebí, aby to měli potvrzené od paní doktorky nebo v lékařské zprávě;
  3. Bylo by dobré, aby žáci u sebe měli čistou roušku navíc – možnost znečištění;
  4. Vytvořena dezinfekční místnost – shromažďování nemocných dětí – vyzvednou rodiče;
  5. Okamžitě podat škole informaci o všech zdravotních problémech – Covid 19 – TU nebo ŘŠ;
  6. V případě 50 % nemocnosti přechází třída na distanční vzdělávání – viz školní řád;
  7. Třídní učitel (TU) zjistí od zákonných zástupců, kdo nemá internet nebo technické vybavení – jmenovitě zapsat do sešitu na TS;
  8. Od října bude na stránkách školy znovu dostupné online učivo;
  9. Práce s tablety – drahé přístroje – 22 000,- pojistka domácnosti – odpovědnost za škodu – neúmyslné poškození
  10.  Seznámení rodičů s novým školním řádem; pasáže povinnosti žáků, povinnosti rodičů, hodnocení prospěchu; hlavně počty známek v jednotlivých předmětech (viz. zadní stránka přílohy žákovské knížky); pokud nebude dostatečný počet, není možné žáka klasifikovat; doplňující zkouška; zdůraznění omlouvání žáka - do 3 pracovních dnů jakýmkoli způsobem, po nástupu do školy se omluvenka předkládá ihned (školní řád), jestliže nepředloží, může TU navrhnout neomluvenou absenci, zákaz mobilních telefonů ve Školském zákoně
  11. Rodiče mají za povinnost ohlásit škole předem známou absenci – dovolená, rekreace – 5 pracovních dnů omlouvá třídní učitel, nad 5 pracovních dnů – žádost o omluvu z výuky se předává řediteli školy
  12.  Není vhodné podporovat celodenní návštěvu u lékaře. Je-li to možné, měly by se pro rehabilitace atd. volit termíny mimo školní výuku. Nutné si doplňovat učivo;
  13.  Povinnost žáků je nosit patřičné pomůcky; vyučující nemůže pracovat, žák se nemůže plnohodnotně zúčastnit vyučování;
  14.  Majetek školy je neustále modernizován – viz. tablety, v případě poškození školního vybavení se bude vymáhat finanční náhrada;
  15. Dávat pozor na svěřený školou půjčený majetek – ztráta klíče se hradí;
  16. Dle vyhlášky musí mít žáci na vybrané akce souhlas lékaře; viz náš formulář; platí 2 roky a dítěti je vracen na konci školního roku; v průběhu roku je možné udělat kopii, jestliže to budou rodiče potřebovat
  17.  Veškeré informace na stránkách školy; dobře fungují - www.2zskladno.cz –  NUTNO SLEDOVAT – informace o provozu školy
  18. Známky jsou na internetu – systém Škola OnLine
  19. Konzultace se školním speciálním pedagogem – vždy po domluvě – tel. 724 742 508
  20. Ředitelské volno – 27. září (pondělí), 20. až 22. prosince (pondělí až středa);
  21. Pololetní prázdniny – 4. února 2022 (pátek);
  22. Jarní prázdniny – 14. února až 20. února;
  23. Velikonoční prázdniny – 14. a 15. dubna 2022;
  24. Termíny TS – 25. 11. 2021 a 28. 4. 2022 od 17:00;
  25. Škola v přírodě – viz leták; termín – 4. 6. až 10. 6. 2022;
  26. LVK – termín 7.1. až 14. 1. 2022; přihlášky si zájemci vyzvednou během TS u pí Pavlíčkové v kanceláři (vedle ŘŠ) – počet míst na LVK je OMEZEN;
  27. Školní mléko – 2x v týdnu pro všechny žáky školy;
  28. Ovoce do škol – 1x týdně pro všechny žáky školy;
  29. Informace ze školní jídelny – po dobu zvláštních hygienických opatření se ruší zeleninový bufet; ovoce a zeleninu dostávají přímo u výdejního okénka;
  30. Vstup do budov školy  pouze výjimečně, nečekat na chodbách na své děti
  31. Školní hřiště na dvoře školy – určeno pro výuku tělesné výchovy, je určeno pro žáky školy, vstup na něj pouze ve sportovní obuvi;
  32. Platba na účet – informace o účtu je na stránkách školy;
  33. Dobrovolné darovací příspěvky – platí se hlavně hygiena, dále odměny žákům, den dětí, potřeby na akademii, věci na keramiku, škola v přírodě – odměny apod.;
  34. Školní vzdělávací program – stránky školy, umístěn ve škole na informační nástěnce – u hospodářky školy, tam umístěn i školní řád;
  35. Zájmové kroužky – uvidíme, rodiče budou informováni;
  36. Pedagogická intervence – dopomoc žákům, kteří mají potíže se zvládáním učiva, o zařazení do skupiny rozhoduje vyučující;
  37. Činnost kroužků pedagogické intervence bude zahájena v říjnu;
  38. Letos se akademie konat nebude; uskuteční se pouze rozloučení s 9. třídami;
  39. Kontakty: na ředitelku školy, na hospodářku školy i na vedoucí školní jídelny jsou na stránkách školy i v příloze žákovské knížky;
  40. Vyučující 1. a 2. stupně volají ze skrytého čísla – ze školního telefonu, který zůstává ve sborovně, prosíme rodiče, aby na skryté číslo reagovali;
  41. Konzultace s vyučujícími, s výchovným poradcem (Mgr. Miroslava Dupáková), s metodikem primární prevence (Mgr. Petra Dlouhá) – nelze v hodině – vyučující učí; nutno sjednat termín, který vyhovuje oběma stranám;
  42. Školní parlament vede Mgr. Lenka Kopečná – od 4. do 9. ročníku – pravidelné schůzky se zástupci tříd;
  43. Prosíme nahlásit třídnímu učiteli jakékoli změny – telefonní číslo, adresa, lékař;
  44. Úrazy ve škole je nutné hlásit ihned vyučujícímu;
  45. Problémy, nejasnosti je dobré buď s daným pedagogem, nebo za pomoci ředitelky školy;
  46. Zahajovací třídní schůzky v září se neúčastní netřídní učitelé.

 

Děkuji za spolupráci!


Mgr. Michaela Kopečková / 16. září 2021

Seznam sešitů pro žáky 6. ročníku

Seznam sešitů pro žáky 6. ročníku:

Čj: 2x 544, 3x 524

M: 1x 440, 2x 520

Aj: 2x 524, 1x 624

Ze: 1x 444

Př: 1x 440

Dě: 2x 544

F: 1x 465, 1x 420

Vo: 1x 524

Hv: 1x 524

It: 1x 524

ČSP: 1x 524

 

Souhrn: 1x 624, 2x 520, 9x 524, 4x 544, 2x 440, 1x 444, 1x 465, 1x 420

Děkuji za spolupráci,

Michaela Kopečková


Mgr. Michaela Kopečková / 30. srpna 2021

Informace o zahájení školního roku, testování

Vážení a milí rodiče,

níže uvedené informace jsem zasílala e-mailem, komu e-mail nepřišel, prosím, kontaktujte mne na kopeckova@2zskladno.cz

 

Posílám vám důležité informace, které se týkají zahájení školního roku 2021/2022. Prosím, věnujte zvýšenou pozornost hlavně bodu „testování“.

Školní rok 2021/2022 začíná ve středu 1. září. Žáci mají pouze první vyučovací hodinu od 7.55 do 8.40 hodin, na které se dozví veškeré organizační věci na první týden. Tento den se žáci nemusí přezouvat a tento den školní jídelna nevaří.

 

Testování

1. 9. a 6. 9. proběhne ve škole testování žáků metodou PCR. Už nebude možnost testování antigenním testem. Testy budou stejné jako na konci loňského školního roku (cucání tyčinky). Žáci se budou testovat až ve své kmenové učebně (učebna č. 21 – 2. patro na druhém stupni).

Testování se nemusí zúčastnit ti žáci, kteří prodělali onemocnění Covid-19 a není tomu déle než 180 dní od prvního pozitivního testu. V tomto případě je nutné mi zaslat potvrzení o prodělání nemoci (stačí sms o pozitivním výsledku z laboratoře), a to nejpozději do 30. 8.

Dále se nebudou testovat ti žáci, kteří doloží potvrzení o negativním výsledku provedeného testu v odběrovém místě, který není starší než 72 hodin v případě antigenního testu a 7 dní v případě PCR testu. I v tomto případě prosím do 30. 8. o informaci, že vaše dítě podstoupí test mimo školu a nebude se 1.9. testování ve škole účastnit.

 

Roušky a respirátory

Ve společných prostorách jako jsou chodby, jídelny (s výjimkou přímé konzumace) apod. jsou žáci povinni nosit roušky, ve třídách tato povinnost není.

 

Stavební práce na školním dvoře

Žádáme žáky, aby se nezdržovali na školním dvoře a od 7.30 hodin plynule vcházeli se zakrytými ústy do budovy školy. Dokončuje se stavba nového školního hřiště na školním dvoře a venkovní učebny.

 

Kdyby Vás napadlo cokoliv, na co byste se chtěli zeptat, neváhejte mne kontaktovat.

Všechny Vás moc zdravím a opět se těším na milou spolupráci s Vámi a na práci s Vašimi dětmi.

Michaela Kopečková, třídní učitelka


Mgr. Michaela Kopečková / 30. srpna 2021

Organizace prvního týdne školního roku

Vážení a milí rodiče,

dovolte mi, abych Vás touto cestou informovala o organizaci začátku školního roku třídy VI.A. Školní rok nám začne ve středu 1. 9. 2021. Žáci mají pouze 1. VH a školní jídelna tento den nevaří.

2. 9. 2021 budu vybírat originál posouzení zdravotní způsobilosti žáka potvrzené lékařem a podepsané rodičem.

V žákovské knížce dětem, prosím, vyplňte stranu 1 (žáci přinesou ŽK domů 1. 9.)

Stravování ve školní jídelně je žákům umožněno od čtvrtka 2. 9. 2021 po vyučování (12:25). Od 2. 9. 2021 se přezouváme, poprosím, aby děti měly připravené přezůvky.

2. 9. – 8. 9. 2021 výuka končí ve 12:25 hod. V těchto dnech proběhnou pedagogicko-organizační práce a Ochrana člověka za mimořádných situací. Vše bude probíhat v kmenové třídě (č. 21) s třídním učitelem.

Od čtvrtka 9. 9. 2021 se již učíme podle rozvrhu.

 

První T Ř Í D N Í    S C H Ů Z K A se bude konat 16. 9. 2019 v 17:00 a bude probíhat v kmenové třídě (č. 21).

Žádám Vás, aby si od prvního týdne školní výuky děti do školy nosily penál, notýsek, poznámkový blok a žákovskou knížku.

Od čtvrtka 2. 9. 2021 si děti mohou začít nosit potřeby pro 6. ročník (výtvarné potřeby, převlečení na tělesnou výchovu, sešity a obaly). Na výtvarné potřeby mohou mít kufřík nebo papírovou krabici (například od bot). Žádám Vás, aby byly výtvarné potřeby podepsané. Tělesnou výchovu si žáci budou nechávat ve svých šatních skříňkách.

 

Přeji úspěšný začátek školního roku nám všem, ale zejména Vašim dětem, ať je pro ně vstup do nového školního roku samou radostí a jen malou starostí!

 

Michaela Kopečková, třídní učitelka


Mgr. Michaela Kopečková / 30. srpna 2021