Zápis ze schůze - 30. 10. 2019
1.zasedání školního parlamentu
30.10.2019
Program
Práva a povinnosti členů
Docházka, omluvy absence vždy na e-mail dlouha@2zskladno.cz
Termíny zasedání – zapsaný přehled do ŽK
Zvolen zapisovatel – Klára Šetková (zapisovatel vede záznamy jednání školního parlamentu)
Správce informačních technologií – Jakub Pipek (založení emailu)
Propagace parlamentu
Spolupráce se třídou (domluvit se s třídním učitelem o prostoru v rámci třídnických hodin)
Sledování informací na nástěnkách (umístěny v patře 1. a 2. stupně)
Podělit se o předávání informací s druhým zástupcem téže třídy
Úkolem do příštího zasedání je vytvořit plakát na Mikulášskou soutěž
Průběh jednání
Průběh zasedání parlamentu byl veden v duchu seznámení a organizací školního parlamentu, zastupitelům byla vysvětlena jejich funkce a možnosti každého člena zapojit se do chodu a organizace školy s cílem zlepšit školní prostředí. Každý člen má za úkol přispět do dalšího zasedání svými návrhy a podněty.
Byly stanoveny dvě skupiny žáků, kteří budou organizovat Mikulášskou soutěž pro žáky 1. stupně.
1. skupina 5.12. – Kachlířová, Štěpánková, Merfaitová, Vlasáková, Pobořilová, Šafránková (organizace soutěže), sraz 7.55 , 8.50 – 10.35
2. skupina 18.12. – Mourek, Šetková, Vlková, Vedralová, Galbová (vyhodnocení soutěže, předávání cen)
3. února 2020