Školní výlet - 7. ročník

V termínu od 6. 6. do 8. 6. 2014 se žáci 7. ročníku zúčastnili školního výletu do Klatov.

1. den - pátek

Ve 12.30 hodin jsme v pořádku dorazili do Klatov. K obědu jsme měli kuřecí směs s rýží.

Odpoledne jsme měli moc pěknou prohlídku ve vzácné Barokní lékárně a a následně v Hostašově vlastivědném muzeu. Po prohlídce jsme měli krátkou procházku městem, mimo jiné i zahradami vyhlášených klatovských karafiátů. Potom žáci dostali na 30 minut rozchod na nákupy a prohlídku klatovského náměstí. K večeři jsme měli domácí sekanou s bramborovou kaší. Po večeři jsme si pronajali hřiště, kde žáci hráli fotbal, vybíjenou, volejbal a skákali do dálky. Večerka byla ve 21.00 hodin.

2. den - sobota

K snídani jsme měli rohlík s máslem a šunkou. Dopoledne jsme si nejprve prohlédli jezuitské koleje a potom jsme šli na prohlídku klatovských katakomb, kde jsou mumie 38 jezuitů. Potom jsme vylezli 226 schodů na Černou věž odkud jsme měli krásný pohled na celé Klatovy a Šumavu. K obědu jsme měli boloňské špagety.

Odpoledne jsme šli do krytého plaveckého bazénu, který jsme měli na 2 hodiny pronajatý. Cestou zpět jsme šli kolem kopce Hůrka. Dále jsme pokračovali na prohlídku jezuitského kostela na náměstí, do kterého se normálně nesmí a celý kostel jsme si s výkladem prohlédli. Kostel je skutečně nádherný a celý zážitek jsme měli umocněný i barokní živou hudbou, neboť v kostele právě probíhala generální zkouška orchestru na večerní koncert. Cestou kostela jsme se ještě pozdravili s herečkou Veronikou Freimanovou a jejím manželem, kterou jsme náhodou potkali. Po prohlídce města jsme si šli ještě nakoupit nějaké zásoby do Tesca.

K večeři jsme měli na výběr mezi francouzskými bramborami nebo šunkofleky. Po večeři jsme se šli projít na krátkou procházku po centru města na část, kterou jsme ještě neviděli.

3. den - neděle

Budíček jsme měli v 8.00 hodin. po snídani jsme si zabalili věci a vydali se vlakem na vodní hrad Švihov, kde se točila Popelka. Po 14.hodině jsme vyrazili vlakem do Prahy. Do Kladna jsme přijeli v 17.41 hodin.

Celý výlet se nám moc vydařil. Počasí nám přálo. Tedy až moc. Na cestování vlakem bylo opravdu velké vedro.