Školka v přírodě

V termínu od 13. 5. do 19. 5. 2013 probíhá školka v přírodě se třídou č. 1 Koťata a třídou č. 6 Zajíčci.

AKTUALIZOVÁNO: pátek 17. 5. 2013 ve 22.41 hodin

1. den - pondělí

Posíláme pozdrav ze školky v přírodě. Je tu moc krásně, máme překrásné ubytování v apartmánech, velmi dobře tu vaří. Dětem se zde moc líbí, zatím se nám nestýská a už se moc těšíme na plnění zítřejších úkolů našeho Krakonoše.

Fotografie z prvního dne si můžete prohlédnout ZDE.

2. den - úterý

Zdravíme Vás ze školky v přírodě. Máme se tu krásně, počasí nám přeje a Krakonoš nám dnes připravil bojovou hru a zábavné odpoledne. Nejprve jsme se šli po snídani projít po okolí, a pak jsme malovali obrázek pro Krakonoše. Po obědě jsme od Vás dostali dopisy a pohledy a za ně moc děkujeme. Odpoledním programem byla bojová hra - plnění úkolů a cesta po fáborkách, a pak jsme po svačince krmili zvířátka a hráli si na krásném hřišti za chatou. Moc se nám tu líbí, nebojte se o nás :-)

Do fotogalerie byly přidány fotografie z dnešního dne.

3. den - středa

Posíláme středeční pozdrav z Krkonoš. Dnes jsme tu měli po celý den krásné slunné počasí. Dopoledne jsme soutěžili, a pak si za odměnu pohráli na dětském hřišti a odpoledne jsme se vydali na procházku zdejší pohádkovou stezkou. Pak jsme si před večeří nakreslili Krakonoše nebo vílu Amálku na tričko. Dnešní den byl opět plný zážitků a moc se dětem líbil.

Do fotogalerie jsme přidali další fotografie.

4. den - čtvrtek

Dnes nás čekal celodenní výlet a moc se nám líbil. Měli jsme pětikilometrovou vycházku lesem ke zdejšímu kostelu, potom k Čertovu mlýnu až ke Krakonošovi, který nám vydal poklad. Děti celou tůru bez problémů zvládly a byly nadšené z Krakonošova pokladu.

Posíláme pozdrav z hor :-)

Ve fotogalerii naleznete fotky z celodenního výletu.

5. den - pátek

Posíláme pozdrav všem rodičům a prarodičům. Dnes jsme měli opět velmi pestrý program. Dopoledne jsme měli sportovní dopoledne, kde jsme si zahráli fotbal, kuželky, zaskákali na trampolíně a přes švihadlo a pohráli si na hřišti. Pak jsme nakrmili zdejší zvířátka.

Odpoledne nás po procházce po okolí čekal už očekávaný karneval s diskotékou a soutěžemi.

Fotografie z pátečního dne naleznete ve Fotogalerii MŠ.

6. den - sobota

Zítra plánujeme bojovou hru, odpoledne rozloučení s krajinou a rozdávání medailí, diplomů a odměn. Děti už se na Vás moc těší.