Jarní horská školka

V termínu od 14. do 20. 5. se konala s předškoláky jarní horská školka v Krkonoších v Boudě Malá Úpa.

1. den - středa

Posíláme první pozdrav z hor. Moc se nám tu líbí. Nahráli jsme pro Vás video na dobrou noc, snad Vás potěší. Najdete ho ve Videogalerii MŠ. Rovněž jsme přiložili fotografie z prvního dne - Fotogalerie MŠ.

2. den - čtvrtek

Dnes jsme se hned po snídani vydali do ZOO ve Dvoře Králové nad Labem. Naštěstí nám vyšlo hezké nedeštivé počasí, a tak jsme si ZOO i safari moc užili. Fotografie z dnešního dne.

3. den - pátek

Dnes jsme se dopoledne vydali s dětmi na procházku do sousedního Polska. :-) Pak jsme si pohráli na našem oblíbeném hřišti. Odpoledne byla naplánovaná bojová hra, ale bohužel nám začalo chumelit a později pršet. Prší stále a my doufáme, že se počasí zlepší. Náhradní program bylo malování na trička. Dětem se trička moc povedla. Pak jsme si hráli na pokojích a luštili tajenku trpaslíka. Do Fotogalerie MŠ jsme přidali další fotky.

4. den - sobota

Zdravíme vás z horské školky.V sobotu jsme využili nedeštivého ač chladného počasí a vyšli jsme si na procházku do lesa, kde děti stavěly domečky. Celé odpoledne propršelo, ale nám to nevadilo, měli jsme krásný karneval s diskotékou spojený s karnevalovou olympiádou. Děti si karneval moc užily a večer i brzy usnuly. :-D Posíláme fotografie z lesa a z karnevalové olympiády a video z karnevalu.

5. den - neděle

Dnes jsme se probudili do teplého nedeštivého rána a hned po snídani vyrazili na bojovou hru s úkoly. Video najdete ve Videogalerii MŠ a fotky ve Fotogalerii MŠ. Odpoledne jsme šli nakrmit holandské krávy a prošli se pohádkovou stezkou v lese.

6. den - pondělí

Zdravíme rodiče a prarodiče. Dnes jsme se probudili do teplého rána, sice nás dopoledne potrápila mlha, ale i tak jsme měli dopolední procházku a krmení skotu. Hned po obědě jsme se vydali na šesti kilometrový výlet ke Krakonošovi do Dolní Malé Úpy- Spáleného Mlýnu. Tam na nás čekal dopis od Sněhurky a poklad. Dětem se výlet moc líbil a všechny děti tuto dlouhou trasu bez problému ušly. Jsou to šikulky. Zpátky jsme do Boudy Malá Úpa jeli autobusem. Po večeři jsme si šli ještě opéct vuřty. Poslední fotografie jsme přidali do Fotogalerie MŠ.

7. den - úterý

Po snídani dobalíme kufry a rozdáme dětem ceny a diplomy. Už se na vás těšíme. :-D