Zimní školka v přírodě

V termínu od 6. do 10. 1. se naši předškoláci zúčastnili zimní školky v přírodě v Boudě v Malé Úpě v Krkonoších.

1. den - pondělí

Zdravíme Vás ze zimní školky v přírodě. Dojeli jsme v pořádku kolem jedné hodiny a hned jsme šli na oběd. Byla moc dobrá polévka a svíčková s knedlíky.

Po ubytování jsme se rozdělili na 2 skupinky a po skupinkách si šli vyzkoušet v půjčovně lyže a přeskáče a prohlédli si okolí chaty.

Zítra ráno se obě skupinky vystřídají na lyžích, kde je budou učit zkušení lyžaři z lyžařské školy. Po obědě plánujeme plnění úkolů Krakonoše v přírodě. PS: Děti jsou nadšené a moc se nám tu líbí.

Ve Fotogalerii MŠ si můžete prohlédnout první fotografie.

2. den - úterý

Zdravíme Vás z Malé Úpy. Dnes jsme vstávali v 7 hodin. Noc byla klidná. Hned po dobré snídani se obě skupinky vystřídaly na svahu na prvním lyžování. Lyžovali jsme celé dopoledne, dětem se věnovali tři instruktoři z lyžařské školy a učili je základy lyžování . Děti už dnes zvládly sjet mírný svah.

Odpoledne jsme plnili úkoly od Krakonoše a vydali se na procházku pohádkovou stezkou.

Zítra plánujeme dopolední lyžování, odpolední sáňkování a večerní stezku odvahy.

Ve Fotogalerii MŠ si můžete prohlédnout fotografie z prvního lyžování.

3. den - středa

Dnešní středeční ráno bylo deštivé a větrné. Pro nepříznivé počasí nám instruktoři z lyžařské školy zajistili místo lyžování soutěže a hry v tělocvičně. Dětem se dopolední sportování moc líbilo.

Odpoledne jsme šli utrácet penízky za malé suvenýry a protože zde byl velmi silný vítr, pak jsme malovali v chatě na trička a plnili úkoly Krakonoše.

Před večeří jsme měli karneval s diskotékou, ten se dětem moc líbil.

Všichni Vás moc zdravíme a už se na Vás děti těší.

Ve Fotogalerii MŠ si můžete prohlédnout fotografie z tělocvičny a karnevalu.

4. den - čtvrtek

Ve čtvrtek jsme s dětmi hned po snídani vyrazili na sjezdovku. Děti se moc těšily opět na lyže a na své instruktory. Počasí nás sice stále trápilo, ale i přes malou dešťovou přeháňku a vítr se dětem na lyžích dařilo.

Ve Videogalerii MŠ najdete krátký sestřih videa dětí na lyžích.

Odpoledne jsme po procházce měli stezku odvahy, kterou všechny děti zvládly úspěšně. Čekala je sladká odměna.