Školka v přírodě

Neděle a pondělí - 5. a 6. 6. 2016

Krátce po příjezdu nás navštívili Mach s Šebestovou a seznámili nás s celotýdenní hrou. Naučili nás naší hymnu, rozdělili nás do čtyř družstev - Machové, Šebestky, Jonatáni a Pažouti a hned jsme dostali první soutěžní úkol: nakreslit milion koček.

Druhý den nás opět navštívili Mach a Šebestová a poprosili kouzelné sluchátko o úkol: putování za zajíci do lesa, stavba doupat, zdolání nástrah a pěkně jsme si zasoutěžili na téma zaječí běh.

Moc se nám tu líbí, počasí nám přeje a my už se moc těšíme na další úkoly. Posíláme pusu rodičům.

Úterý - 7. 6. 2016

Zdravíme Kladno.

Dnes jsme měli moc krásný a slunný den. Ráno nás opět navštívili Mach a Šebestová a kouzelné sluchátko nám napovědělo další úkoly a také odpolední výlet s překvapením. Dopoledne jsme se podívali k hranicím Polska a pak si šli zasoutěžit. Po velmi chutném obědě, byla polévka a svíčková s knedlíky, a odpočinku jsme se vydali na krásný půldenní pěší výlet ke kostelu ( 3,5 km), který vedl zdejší známou pohádkovou stezkou. Cestou jsme se kochali nádhernou krajinou.U kostela, ve zdejší velmi pěkné restauraci, jsme si pohráli na velmi pěkném hřišti a za odměnu jsme dostali zmrzlinový pohár. Největší radost nám však udělal vláček, který si pro nás přijel a odvezl nás zpět do chaty.

Zítra nás čekají další úkoly a také venkovní karneval. Už se mooooc těšíme.

Středa - 8. 6. 2016

Opět zdravíme z Malé Úpy.

Dnes nám kouzelné sluchátko dopřálo klidnější den. Dopoledne jsme po oblíbené svačince na terase vyrazili do lesa a tam plnili úkoly a také se fotili u krásného lesního potůčku. Po obědě a odpočinku jsme na venkovní terase plnili výtvarný úkol - mamuta a pohráli si na hřišti, pak jsme se vydali na blízký kopec (v zimně jsme zde sjížděli na lyžích) a rozhlédli se po krásné zdejší krajině. Po velmi chutné večeři (borůvkové knedlíky) jsme si užili krásný venkovní karneval s diskotékou. Zítra nás čeká pirátský den a hledání pokladu. Moc se na tento den těšíme.

Máme Vás rádi, Machové, Šebestky, Jonatáni a Pažouti.

Čtvrtek - 9. 6. 2016

Dnes nám ráno sluchátko prozradilo, že nás čeká pirátský den a honba za pokladem. Zajímavé bylo, že naše utržené sluchátko mluvilo poprvé nahlas i s dětmi...

Protože nám počasí dopoledne moc nepřálo, zůstali jsme v chatě a vyráběli si vlastní skupinové erby, kreslili pirátskou loď a vyráběli jsme si pirátské šátky. Moc se nám to povedlo. Odpoledne jsme mapovali okolí a hledali stopy po pokladu. Ten na nás čekal před večeří v chatě. Mezitím jsme museli splnit soutěžní úkoly a nakonec poklad najít po stezce odvahy. Sluchátko nám vyzradilo, že je na nejvyšším místě v chatě. Stezku odvahy jsme zvládli a poklad jsme nakonec našli. Udělal nám velikou radost.

Zítra nás čeká polodenní výlet na farmu Muchomůrka a už se moc těšíme. Posíláme moc pusinek do Kladna a moc se na vás těšíme.

Pátek - 10. 6. 2016

Posíláme moc pozdravů do Kladna.

Dnes jsme tu poslední den a stejně jako ostatní dny na nás čekalo mnoho dobrodružství a polodenní výlet. Dopoledne jsme šli na rozlučkovou procházku s krajinou a po obědě si pro nás přijel autobus a vyrazili jsme do FARMA PARKU MUCHOMŮRKA. Prošli jsme se krásnou Krakonošovou stezkou, a pak jsme si pohráli na zdejším hřišti, kde jsme si mohli hladit zvířátka. Pak jsme si opekli vuřty a topinky. Moc se nám tady líbilo, děti byly nadšené.  Vrátili jsme se v půl sedmé večer na chatu, dali si dobrou večeři a po koupání balili kufry. Také se rozdávali diplomy a ceny. Všechny děti už spinkají a moc se na vás těší . :-D