Školka v přírodě - Malá Úpa

V termínu od 7. do 13. června se naši předškoláci účastní školky v přírodě v Malé Úpě.

1. a 2. den - neděle a pondělí

Zdravíme z Malé Úpy. Moc se nám tu líbí a zatím se nám nestýská. V neděli jsme se po příjezdu naobědvali a stihli jsme se projít i částí "Pohádkové stezky" a zahrát si na hřišti. V pondělí nás přivítalo deštivé počasí, a tak jsme dopoledne plnili 1. úkol od Krakonoše v restauraci. Vyráběli jsme domečky pro zvířátka. Odpoledne se počasí umoudřilo, a tak jsme šli na procházku krásnou krajinou do lesa, kde jsme stavěli domečky.

3. den - úterý

Posíláme mnoho pozdravů z Krkonoš. Počasí nám dnes nepřálo, dopoledne propršelo a odpoledne se nám proměnilo do husté mlhy. Nás to ale neodradilo a dopoledne jsme si zpříjemnili maškarním bálem - karnevalem. Odpoledne jsme dokreslovali diplomy a vyrazili jsme na kratší Krakonošovu cestu po fáborkách a plnili úkoly. Naším cílem bylo najít na pět částí roztrženou mapu, kterou budeme potřebovat na zítřejší cestě za pokladem. Čeká nás totiž celodenní výlet za Krakonošovým pokladem do Dolní Malé Úpy. Držte nám palečky, ať najdeme poklad a vyjde nám počasí. Děti posílají moc pusinek a děkují za krásné pohledy. Zatím se jim domů nechce. :-)

4. den - středa

Posíláme pozdrav z Krkonoš. Dnes jsme se po snídani vydali na celodenní sedmikilometrový výlet za pokladem do Dolní Malé Úpy. Počasí nám přálo, a tak jsme si cestu užili. Oběd jsme měli zajištěný v chatě Bukovka, který se nachází po cestě do Krakonošova údolí. Nakonec jsme našli i ten poklad a za odměnu jsme jeli zpět do naší chaty vláčkem. Výlet se nám vydařil a děti v osm večer usnuly.

Do Fotogalerie MŠ jsme vložili další příspěvky a tentokrát přidáváme i básničku, kterou jsme složili.

5. den - čtvrtek

Zdravíme z Krkonoš. Dnes jsme měli klidový den, aby jsme nabrali sílu po včerejším výletu před zítřejším výletem. Zítra po snídani jedeme do ZOO Safari Dvůr Králové. Dnes jsme po snídani malovali na trička vzpomínku na Krkonoše, pak jsme se vydali na procházku do Polska a odpoledne jsme si hráli na hřišti, a pak opékali vuřty. Pak jsme se vydali na poznávací procházku po okolí. Dnešní den jsme zakončili dobrou večeří - šunkofleky.

Posíláme moc pozdravů od dětí, stále se nám nestýská. :-)

6. den - pátek

Posíláme poslední pozdrav ze školky v přírodě, zítra už se setkáme před školkou. Dnes jsme hned po snídani vyrazili do ZOO Dvůr Králové, kde je i Safari. Počasí nám přálo a my jsme si užili krásný poslední den. Oběd jsme měli zajištěný v restauraci U Lemura a moc nám chutnalo. Kromě prohlídky zdejších zvířat v ZOO jsme se projeli autobusem i po safari a zahráli si na hřišti. Zpět jsme se vrátili až po páté odpoledne. Svačinu a pití na cestu tam i zpět nám zajistili ochotní číšníci a kuchaři z naší chaty. Nakonec děti dostaly ještě sladkou odměnu. Výlet se nám vydařil. Po večeři jsme balili kufry a z posledních sil jsme vykoupali děti, které již spí a těší se domů :-D.

Budeme rádi, když nám do Návštěvní knihy napíšete hodnocení ŠvP. Děkujeme.